Контакти магазинів
Пн-Пт: 10-18Сб, Нд: вихідний
  • Режим роботи інтернет-магазину:
  • Пн-Пт: 10:00 до 18:00
  • Сб, Нд: вихідний

Магазин Центр

т.(066) 325-86-90

Адреса: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 11

  • Режим роботи:
  • пн-пт: 10-00 до 18-00
  • сб: 10-00 до 16-00
  • нд: вихідний

Магазин Калина

т.(095) 735-60-63

Адреса: м. Дніпро, вул. Артеківська, 18 (ТЦ "Калина")

  • Режим роботи:
  • пн-пт: 10-00 до 18-00
  • сб: 10-00 до 16-00
  • нд: вихідний

Магазин Кам'янське

т.(050) 441-70-30

Адреса: м. Кам'янське, пр. Свободи, 56

  • Режим роботи:
  • пн-пт: 10-00 до 19-00
  • сб: 10-00 до 16-00
  • нд: вихідний
Зворотній зв'язок
Обратная связь

Оставьте Ваше сообщение и контактные данные и наши специалисты свяжутся с Вами в ближайшее рабочее время для решения Вашего вопроса.

Ваше ім'я
Ваше ім'я*
*
Ваш телефон
Ваш телефон
Тема питання
Тема питання
Ваше повідомлення
Ваше повідомлення*
Захист від автоматичного заповнення
Введіть символи з зображення*

* - Поля, обов'язкові для заповнення

Повідомлення надіслано
Ваше повідомлення успішно надіслано. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш спеціаліст
Закрити вікно

Повернення коштів та обмін товарів

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості - покупець може протягом 14 днів поміняти товар на такий:

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. 

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. 

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати угоду купівлі-продажу та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. Розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання домовленості про купівлю, а у разі неможливості повернути гроші щодня  - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.

Зверніть увагу на перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню на додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України:

Продовольчі товари, лікарські засоби, предмети сангігієни.

Непродовольчі товари:

- рукавички
- нижня білизна
- парфумерно-косметичні вироби
- гребінці, гребінці та щітки масажні (до таких також відстояться шапочки для плавання)
- друковані видання
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

       

Де і як можна зробити обмін або повернення?

1. Ви можете повернути замовлення, з поверненням коштів, якщо Вам не підійшов товар, якщо Ваші очікування або подання були інші, або Ваші потреби в ньому вичерпалися. 

У такому випадку Вам необхідно повідомити про це менеджера по телефону або електронній пошті, які вказані на сайті, погодити повернення товару через службу доставки. Або відправивши посилку без погодження Новою Поштою м. Дніпро відділення №24-одержувач Foods-Body т. 0950000649

Після надходження товару на склад буде здійснено повернення коштів у разі, якщо товар прийшов у належній якості та вигляді, як його було відправлено при замовленні (не зірвано пломби, не зірвано бирки, не порвано упаковка тощо)

У такому разі всі витрати на комісію та пересилання служби доставки оплачує покупець.

Повернення коштів на рахунок (карту) покупця відбувається після отримання та перевірки товарів. Термін повернення від 1 до 7 робочих днів.

2. Ви можете повернути замовлення, з поверненням коштів, якщо Вам надіслали не те, що Ви замовляли, або товар прийшов неналежної якості (зірвані пломби, порвані шви, є серйозні пошкодження упаковки).

У такому разі вислати фото товару, який Вам прийшов і ми зробимо заміну товару у належному вигляді, або повернемо гроші. У разі приходу пошкодженого товару обов'язково скласти акт у службі перевезення.

Повернення коштів на рахунок (картку) покупця відбувається після отримання та перевірки товарів у строк від 1 до 7 робочих днів.

Повернення здійснюється службою доставки.

У такому разі всі грошові витрати на комісію та пересилання магазин бере на себе.

3. Оплата за доставку посилки належної якості, яку не забрали у службі доставки, оплачується клієнтом за послуги перевізника.

4. Посилки слід оглядати при отриманні, у разі пошкодження необхідно скласти акт у відділенні служби доставки.


Каталог
Виробники
Товар доданий до кошика
Разом:
Придбати в один клік
Заповніть дані для замовлення
На даний товар замовлення в 1 клік недоступне.
/bitrix/templates/uaКод PHP/images/picLoad.gif">
Запросити вартість товару
Заповніть дані для запиту ціни
Запросити ціну Запросити ціну